reklama

cesta svetom

Mrzí ma , že si nemohol spoznať bláznivú doru. Dore sa ceste priveľmi skomplikovala na to, aby ju úspešne dokončila. Tak ti poviem, čo som všetko dnes zažila :Školský výlet do Jaslovských Bohuníc skončil aj v Bohuniciach a keďže sa nám to trochu skomplikovala, triedna zrušila Trnavu. Lenže to som ja nevedela, lebo som bola sťatá jak činka a tak som to zbadala až v Chtelnici, kde som si na Teba spomenula a tam som aj vystúpila. Sama úbohá v zapadnutej dedine som si pozrela autobusy, ale do Trnavy išiel ďalší až o dve hodiny. Tak som si vo svojej hlavičke, povedala, že predsa nebudem strácať čas posedávaním, keď môžem ísť sama... To tak býva, keď človek neovláda svoje reakcie.Tak som sa vybrala rôznymi dedinami a počas mojej cesty som sa nezabudla posilniť dvoma lexaurinami a nejakými sedatívami, čo som mala pri sebe. Nepýtaj sa ma prečo som to urobila, pretože sama neviem. Alebo viem, len si to nechcem priznať. Možno som chcela kráčať ešte ľahšie a možno som chcela ti byť bližšie, možno som chcela, aby to tam so mnou rachlo, ja neviem

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Odkráčala som si to tak celou Chtelnicou, nejakými rolami, Dechticami, Kátlovcami, dlhočíznymi cestami, potom som sa vydala cez nejakú dedinu, len už si nepamätám, ako sa volala- Dubové?.. Neviem. A po tých neviemkoľko kilometroch už začal opadať zo mňa pocit ľahkosti, tak som stopovala. Po dlhej dobe a už mi bolo jedno, či ma niekto znásilní alebo zabije, lebo sa mi nechcelo ísť po svojich. Tak mi stopol taký švárny šuhaj na fáre so slovami:

„ Mi ťa bolo ľúto, keď som ťa videl s tým batôžkom.“ Tak ma zobral pár kilákov do Trnavy. Tam som si bola pozrieť autobusy k tebe do dediny, aby som nemusela zasa stopovať, ale pred 15 minútami jeden odišiel a druhý išiel neviem kedy. Už tam si ma asi vyhliadol taký úchyl, ktorí mi potom bol pomáhať hľadať odbočku na Modru, aby som si niečo stopla, ale nemohla som sa ho zbaviť a vyzeral tak dosť čudne- ako tí Arabi, čo si ťa omrknú a potom predajú za ťavy do emirátov robiť štetky, tak som mu nakecala, že mám 14 rokov. Nechcel tomu veriť, tak som sa snažila svoj herecký výkon dotiahnuť do úspešného záveru, kedy mi nakoniec uveril a povedal pamätnú vetu . „ Tak potom je to teda naozaj tak, že dievčatá, ktoré v mladšom veku, ako 13, 14 ročné majú pomer s chlapcami vyzerajú vyspelejšie.“ Hneď na to sa začal vypytovať na môj sexuálny život a dospel zrejme k záveru, že by som sa mu šikla. ..Kam som sa pohla, tam ten maniak za mnou išiel , tak som to využila na to, aby som zistila prečo všetci úchyláci chodia práve za mnou. Vysvetlil to tak, že ostatné baby , čo chodia po ulici sa tvária divno a ja sa tak prekrásne usmievam, mám nádherné oči a tlačil do mňa všetky kaleráby. Potom vysvitlo na moje naliehanie, že pravdu znesiem, že vyzerám „trošku“ naivne.. Najlepší bol ten bod programu, keď sa ma spýtal, či by ma mohol požiadať o niečo pekné, nádherné... že čo asi.. Zdvorilo som odmietla, ale už ma vytáčal, lebo za mnou sliedil, tak som znovu chcela ísť na busovú stanicu, ale keď som išla okolo takého tmavého podchodu medzi panelákmi, tak sa tam na mňa vrhol, nechcel ma pustiť, oblapával ma tam a už som mala pocit, že si nepomôžem, keď sa chudák odbavil skôr ako si rozopol nohavice...Som utekala rýchlo na tú stanicu, ale neišiel bus k tebe, tak som rýchlo nasadla do busu domov a ten sukin syn mal ešte tú drzosť, že sa prišiel so mnou rozlúčiť a povedal mi, že nabudúce, keď boh dá, aby sme sa stretli, to určite dokončíme. V autobuse som mala čo robiť, aby nevedel celý autobus o tom, že mi je na hovno, tak som do seba pohádzala všetky sedatíva, lexauriny a rohypnoly, čo som mala, až som nakoniec zaspala. Zobudila som sa až doma v meste, keď taká teta povedala, aby som nezabudla vystúpiť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Toľko môj príbeh končiaci zasa pocitom, že som handra. Tak som si šľahla vrelú sprchu a driapala ten hnus zo seba vediac, že je to márne, veď som to nerobila prvý krát. Váľala som sa tu po zemi, sprášená jak doga a revem tu nad tým počítačom jak malé decko. Tak rada by som bola pri tebe, len neviem, či by som mohla od teba žiadať to, čo v tejto chvíli potrebujem- bol by si ochotný držať ma v náručí, len tak nezáväzne, bez toho, že by som sa na teba vrhala a dovolil by si mi schúliť sa v ňom??

Prepáč, ale už ďalej nevládzem písať. Budúci týždeň by som niektorí deň zdrhla zo školy a prišla. Len najprv musím zohnať môjho kamoša, aby ma odviezol, lebo ďalší taký výletík sama v meste by som asi nezvládla.

eva moravčíková

eva moravčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som neobyčajná a šialená študentka gymnázia, ktorá by chcela vyjadriť svoje názory aj takýmto spôsobom. Som nadšená chovateľka psa olivera a dvoch pytonov- laury a oskara. Som nevypočitateľná, zničujúca, jedinečná.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu