reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
eva moravčíková

eva moravčíková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som neobyčajná a šialená študentka gymnázia, ktorá by chcela vyjadriť svoje názory aj takýmto spôsobom. Som nadšená chovateľka psa olivera a dvoch pytonov- laury a oskara. Som nevypočitateľná, zničujúca, jedinečná.. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

cesta svetom

eva moravčíková

cesta svetom

Mrzí ma , že si nemohol spoznať bláznivú doru. Dore sa ceste priveľmi skomplikovala na to, aby ju úspešne dokončila. Tak ti poviem, čo som všetko dnes zažila :Školský výlet do Jaslovských Bohuníc skončil aj v Bohuniciach a keďže sa nám to trochu skomplikovala, triedna zrušila Trnavu. Lenže to som ja nevedela, lebo som bola sťatá jak činka a tak som to zbadala až v Chtelnici, kde som si na Teba spomenula a tam som aj vystúpila. Sama úbohá v zapadnutej dedine som si pozrela autobusy, ale do Trnavy išiel ďalší až o dve hodiny. Tak som si vo svojej hlavičke, povedala, že predsa nebudem strácať čas posedávaním, keď môžem ísť sama... To tak býva, keď človek neovláda svoje reakcie.Tak som sa vybrala rôznymi dedinami a počas mojej cesty som sa nezabudla posilniť dvoma lexaurinami a nejakými sedatívami, čo som mala pri sebe. Nepýtaj sa ma prečo som to urobila, pretože sama neviem. Alebo viem, len si to nechcem priznať. Možno som chcela kráčať ešte ľahšie a možno som chcela ti byť bližšie, možno som chcela, aby to tam so mnou rachlo, ja neviem

  • 12. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 71x
  • 0
znova som vyhladla

eva moravčíková

znova som vyhladla

Znova som vyhladla, znova tie kŕče v podbrušku a šum v ušiach, naprázdno prehĺtanie slín... Nemôžem to zastaviť, už dávno nič nepomáha, realita uniká pomedzi prsty, žalúdok sa búri a oči plačú.

  • 8. sep 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 138x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu